Home » News » Persbericht: JSB Hanze Goteborg

Persbericht: JSB Hanze Goteborg

12 December 2016

In vervolg op de informatie bijeenkomst van 28 juli 2016 kunnen wij melden dat de Rabobank akkoord is met het opschorten van de aflossingsverplichting tot 1 juli 2017. Conform eerdere aankondigen heeft de bestuurder ook dit kwartaal moeten besluiten dat de rente komend kwartaal niet kan worden uitgekeerd en wordt bijgeschreven op de hoofdsom. Onderstaand is het effect hiervan per einde derde kwartaal 2016 voor uw certificaat beschreven.

In het vierde kwartaal van 2016 zal per bond van € 1.000 een bedrag van € 27,46 rente worden bijgeschreven. De periode waarover de rente wordt berekend is de periode van 1 oktober t/m 31 december 2016.

De waarde per bond van € 1.000 inclusief bijgeschreven rente vertegenwoordigt per 31 december 2016 een waarde van € 1.400,24.

Hanzevast Capital NV

Always stay up to date with our newsletter

Herkapitalisatie drie vastgoedfondsen van Hanzevast

20 December 2016