Home » Mijn Hanzevast » Activeer account

Account activeren

Alvorens gebruik te kunnen maken van ‘Mijn Hanzevast’ dient u uw account te activeren. Dit kunt u doen door uw activatiecode in het veld hieronder in te vullen en vervolgens te klikken op de knop ‘Activeren’. Uw activatiecode bestaat uit hoofdletters, cijfers en leestekens. Zorgt u ervoor dat u een hoofdletter i niet als een 1 invoert en een hoofdletter O niet als het cijfer 0.

Heeft u van ons meerdere activatiecodes ontvangen, dan belegt u onder verschillende tenaamstellingen bij Hanzevast. Er zijn dan twee scenario’s mogelijk:

1. U kunt uw accounts afzonderlijk activeren met verschillende e-mailadressen.

2. Hanzevast koppelt uw accounts aan elkaar, zodat u de informatie van meerdere accounts kunt bekijken en wijzigen in één enkel account. Op die manier heeft u met één e-mailadres en wachtwoord toegang tot al uw beleggingen.

U kunt uw verzoek tot koppeling sturen naar portal@hanzevast.nl. Vermeldt u in uw e-mail de NAW-gegevens van de participanthouder(s) en indien mogelijk de activatiecodes die u eerder van ons ontvangen heeft.

Op werkdagen kunt u hiertoe tussen 9.00 en 17.00 uur tevens telefonisch contact met ons opnemen via het servicenummer 0900 – 1740 (€ 0,15 p.m., max. € 1,00 per gesprek). Wij helpen u graag.

Meer weten




Contact


Downloads

Heeft u geen activatiecode van ons ontvangen of kunt u hulp gebruiken bij het inloggen, neemt u dan contact met ons op via portal@hanzevast.nl of via ons servicenummer 0900 – 1740 (€ 0,15 p.m., max. € 1,00 per gesprek). U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Wij helpen u graag!