Home » Nieuws » Persbericht: JSB Hanze Goteborg december 2017

Persbericht: JSB Hanze Goteborg december 2017

03 januari 2018

Conform eerdere berichtgeving kan het fonds in ieder geval tot en met einde 2018 geen rente betalen aan de deelnemers in de 8,0% Junior Secured Bond, derhalve moet de bestuurder ook dit kwartaal besluiten dat de rente komend kwartaal niet kan worden uitgekeerd en wordt bijgeschreven op de hoofdsom. Onderstaand is het effect hiervan per einde vierde kwartaal 2017 voor uw certificaat beschreven.

In het vierde kwartaal van 2017 zal per bond van € 1.000 een bedrag van € 29,72 rente worden bijgeschreven. De periode waarover de rente wordt berekend is de periode van 1 oktober tot en met 31 december 2017.

De waarde per bond van € 1.000 inclusief bijgeschreven rente vertegenwoordigt per 31 december 2017 een waarde van € 1.515,67.

Persbericht: JSB Hanze Goteborg 28 september 2018

28 september 2018