Home » Nieuws » Persbericht: JSB Hanze Goteborg juni 2017

Persbericht: JSB Hanze Goteborg juni 2017

28 juni 2017

Conform eerdere berichtgeving kan het fonds in ieder geval tot en met einde 2018 geen rente betalen aan de deelnemers in de 8,0% Junior Secured Bond, derhalve moet de bestuurder ook dit kwartaal besluiten dat de rente komend kwartaal niet kan worden uitgekeerd en wordt bijgeschreven op de hoofdsom. Onderstaand is het effect hiervan per einde tweede kwartaal 2017 voor uw certificaat beschreven.

In het tweede kwartaal van 2017 zal per bond van € 1.000 een bedrag van € 28,56 rente worden bijgeschreven. De periode waarover de rente wordt berekend is de periode van 1 april tot en met 30 juni 2017.

De waarde per bond van € 1.000 inclusief bijgeschreven rente vertegenwoordigt per 30 juni 2017 een waarde van € 1.456,81.

Persbericht: JSB Hanze Goteborg maart 2017

30 maart 2017

Beleggers Hanzevast Fusiefonds stemmen in met verkoop

17 februari 2017