Home » Nieuws » Persbericht: JSB Hanze Goteborg maart 2017

Persbericht: JSB Hanze Goteborg maart 2017

30 maart 2017

Namens de uitgevende instelling brengen wij u hierbij op de hoogte van de ontwikkelingen binnen Vlootfonds Hanzevast 3 - ms Hanze Göteborg NV alsmede de aan dit fonds gelieerde 8,0% Junior Secured Bond - ms Hanze Göteborg NV.

De deelnemers in de 8,0% Junior Secured Bond hebben via deze obligatie een lening verstrekt aan Vlootfonds Hanzevast 3 - ms Hanze Göteborg NV.

Zoals gemeld tijdens de informatie bijeenkomst van 28 juli 2016 moet de bestuurder ook dit kwartaal besluiten dat de rente komend kwartaal niet kan worden uitgekeerd en wordt bijgeschreven op de hoofdsom. Onderstaand is het effect hiervan per einde eerste kwartaal 2017 voor uw certificaat beschreven.

In het eerste kwartaal van 2017 zal per bond van € 1.000 een bedrag van € 28,01 rente worden bijgeschreven. De periode waarover de rente wordt berekend is de periode van 1 januari t/m 31 maart 2017.

De waarde per bond van € 1.000 inclusief bijgeschreven rente vertegenwoordigd per 31 maart 2017 een waarde van € 1.428,25.

Jaarrekening 2016:

Bij deze maken wij u erop attent dat vanaf heden de gecontroleerde jaarrekening 2016 beschikbaar is op de Portal van Hanzevast. Mocht u als deelnemer in de 8,0% Junior Secured Bond nog geen toegang hebben tot deze Portal, dan kunt u zich aanmelden door een e-mail te sturen naar info@hanzevastcapital.nl.

Hanzevast Capital NV

Persbericht: JSB Hanze Goteborg 28 september 2018