Home » Nieuws » Persbericht: JSB Hanze Goteborg maart 2018

Conform eerdere berichtgeving kan het fonds in ieder geval tot en met einde 2018 geen rente betalen aan de deelnemers in de 8,0% Junior Secured Bond, derhalve moet de bestuurder ook dit kwartaal besluiten dat de rente komend kwartaal niet kan worden uitgekeerd en wordt bijgeschreven op de hoofdsom. Onderstaand is het effect hiervan per einde eerste kwartaal 2018 voor uw certificaat beschreven.

In het eerste kwartaal van 2018 zal per bond van € 1.000 een bedrag van € 30,31 rente worden bijgeschreven. De periode waarover de rente wordt berekend is de periode van 1 januari tot en met 31 maart 2018.

De waarde per bond van € 1.000 inclusief bijgeschreven rente vertegenwoordigt per 31 maart 2018 een waarde van € 1.545,98.

Hanzevast verkoopt kantoor van 25.000 m2 aan Schroders

21 februari 2018

Beleggingsaanbieder Hanzevast heeft afgelopen dinsdag...

Hanzevast ontvangt subsidie voor innovatieproject