Home » Nieuws » Persbericht: JSB Hanze Goteborg september 2017

Persbericht: JSB Hanze Goteborg september 2017

29 september 2017

Conform eerdere berichtgeving kan het fonds in ieder geval tot en met einde 2018 geen rente betalen aan de deelnemers in de 8,0% Junior Secured Bond, derhalve moet de bestuurder ook dit kwartaal besluiten dat de rente komend kwartaal niet kan worden uitgekeerd en wordt bijgeschreven op de hoofdsom. Onderstaand is het effect hiervan per einde derde kwartaal 2017 voor uw certificaat beschreven.

In het derde kwartaal van 2017 zal per bond van € 1.000 een bedrag van € 29,14 rente worden bijgeschreven. De periode waarover de rente wordt berekend is de periode van 1 juli tot en met 30 september 2017.

De waarde per bond van € 1.000 inclusief bijgeschreven rente vertegenwoordigt per 30 september 2017 een waarde van € 1.485,95.

Hier het news tekst

Vastgoed Fusiefonds verkoopt vijf kantoorgebouwen

07 november 2017

Het desinvesteringsplan van Vastgoed Fusiefonds...