Home » Nieuws » Persbericht: JSB Hanze Goteborg September 2018

Namens de uitgevende instelling brengen wij u hierbij op de hoogte van de stand van zaken inzake de degiralisatie van de (voormalig) listed bonds.

Tijdens de vergadering van bondhouders van 2 mei 2017 is het verzoek gedaan tot het achterhalen van de namen van de houders van de (voormalig) listed bonds. Tijdens de vergadering van bondhouders op 4 juli jl. is er wederom stilgestaan bij dit verzoek. Ter zake informeren wij u als volgt. Om de (voormalig) listed bonds te degiraliseren en terug te halen naar Hanzevast, moeten álle bondhouders bij Hanzevast bekend zijn. Ondanks het benaderen van partijen die ons in deze van dienst zouden kunnen en het plaatsen van een advertentie in een landelijk dagblad,  is het helaas onmogelijk gebleken om de benodigde informatie te achterhalen. Derhalve is de degiralisatie van de listed bonds niet mogelijk. Hanzevast blijft echter de persberichten op haar website plaatsen om de houders van de listed bonds op de hoogte te brengen en te houden van de ontwikkelingen binnen het fonds. Intussen blijft Hanzevast zich inspannen de identiteit van de houders van de (voormalig) listed bonds te achterhalen. Houders van de (voormalig) listed bonds kunnen zich melden via info@hanzevastcapital.nlom toegang te krijgen tot de portal ‘Mijn Hanzevast’.

Hanzevast verkoopt kantoor van 25.000 m2 aan Schroders

21 februari 2018

Beleggingsaanbieder Hanzevast heeft afgelopen dinsdag...

Hanzevast ontvangt subsidie voor innovatieproject